صنایع نساجی و پوشاک

img

صنایع نساجی و پوشاک

کمپرسورهای J.P.Sauer & Sohn Maschinenbau GmbH در صنایع ریسندگی و بافندگی کاربردهای گسترده ای دارند. به دلیل هزینه های نگهداری و عملیاتی پائین، استحکام، طراحی منحصر بفرد برای عملکرد شبانه روزی و بدون انقطاع و توانائی کار در شرایط آب و هوائی سخت، این کمپرسورها بهترین گزینه برای صنایع ریسندگی و بافندگی بوده و عملکرد قابل اطمینان و بدون دردسری را ارائه می کنند.

ازجمله موارد استفاده و کاربرد کمپرسورها در این صنعت میتوان به تأمین هوای فشرده مورد نیاز جهت تغذیه ماشین آلات ریسندگی  و بافندگی، دستگاه های رنگرزی پارچه و منسوجات، دستگاه های چاپ و استنتر و ... اشاره نمود. از این کمپرسورها در صنایع پارچه های طبیعی و مصنوعی بهره گیری می شود. از کمپرسورهای هوای فشرده، تقریباً در هر مرحله از تولید در این صنایع، بویژه در کارخانجاتی که از ماشین های بافندگی بادی استفاده می کنند، بهره گیری می شود.


در این صنایع از هوای فشرده در موارد زیر استفاده می شود:

■ ماشین های ریسندگی (همچنین برای کنترل سوپاپ ها و سیلندرها)
■ ماشین های بافندگی
■ ماشین های دوک پیچی
■ دستگاه های انباشت
■ ماشین های چاپ
■ دستگاه های نخ یاب
■ چرخ های خیاطی
■ ماشین های بافت
■ تجهیزات خودکار بادی
■ همزدن مایعات
■ تمیز کاری و پاکسازی
■ دستگاه ها و محرک های نیوماتیک و بادی
■ خنک کردن سامانه ها
■ گیره های بادی
■ پراکنده کردن رسوبات و گرد و خاک
■ سوزن خیاطی
■ کاربردهای مربوط به تسمه نقّاله

پلاسما داتیس کمپرسورهای با دوام و مستحکم، قابل اطمینان برای کار در شرایط سخت آب و هوائی و با طراحی منحصر بفرد برای عملکرد شبانه روزی و بدون انقطاع با حداقل زمان از کار افتادگی، متوسط زمان بین خرابی پائین، میانگین زمان بین قطع بالا، میانگین زمان تعمیر پائین، برای کارخانجات ریسندگی و بافندگی و تولید پوشاک، تهیّه و عرضه می نماید.